smo szakértő 2009.10.19. 20:01

Mi az SMO?

Ma született az interneten egy jó blog bejegyzés arról, hogy mi is a social media optimization, vagyis a közösségi média optimalizálás? A Zerking nevű blog írja az SMO – buborékok a közösségi felhőben című postjában:

Lássuk be, hogy ma a közösség saját magát optimalizálja, nullához közeli beleszólásunk van abba, hogy az üzenet hogyan terjed.
Attól, hogy megszólítunk pár trendsettert és Share gombokat aggatunk minden lehetséges felületre nem fog gyorsabban terjedni a kontent. A felhasználók eldöntik önmaguk, hogy mit találnak továbbosztásra érdemesnek.
Azon is teljesen felesleges rágódni, hogy milyen platformon publikáljunk, úgy is csak a tartalom önmagában számít.

Szerintetek?

A bejegyzés trackback címe:

https://kozossegoptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr681461788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GodMother · http://www.veszta.hu 2010.10.26. 15:25:51

Tetszik a blogod, mostanába én is hasonló dolgokkal kezdtem foglalkozni a webfejlesztés mellett. Sok fantáziát látok benne, és rövid idő alatt 0 tapasztalattal elég szép eredményeket értem el honlapom keresőoptimalizálásával/ kozosségoptimalizálással.
Szerintem ezek a módszerek kezdik felváltani a hagyományos reklámokat. Ha megfelelő környezetben, körítéssel tálaljuk ilyen módon a "termékünket", akkor szép számmal lesznek megosztói. Nem hiába olyan elterjedt a facebookon ez a dolog, és a rengeteg like és az ettől hemzsagő üzenőfalak szerintem pont az ellenkezőjét bizonyítják. Szóval szerintem ebben az esetben sem csak a tartalom számít.

GodMother · http://www.veszta.hu 2010.10.26. 15:26:38

Ja, és a teljes posztot a zerkingen.
süti beállítások módosítása