2009.10.19. 20:01
Mi az SMO?
Ma született az interneten egy jó blog bejegyzés arról, hogy mi is a social media optimization, vagyis a közösségi média optimalizálás? A Zerking nevű blog írja az SMO – buborékok a közösségi felhőben című postjában:
Lássuk be, hogy ma a közösség saját magát optimalizálja, nullához közeli beleszólásunk van abba, hogy az üzenet hogyan terjed.
Attól, hogy megszólítunk pár trendsettert és Share gombokat aggatunk minden lehetséges felületre nem fog gyorsabban terjedni a kontent. A felhasználók eldöntik önmaguk, hogy mit találnak továbbosztásra érdemesnek.
Azon is teljesen felesleges rágódni, hogy milyen platformon publikáljunk, úgy is csak a tartalom önmagában számít.
Szerintetek?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
GodMother · http://www.veszta.hu 2010.10.26. 15:25:51
Szerintem ezek a módszerek kezdik felváltani a hagyományos reklámokat. Ha megfelelő környezetben, körítéssel tálaljuk ilyen módon a "termékünket", akkor szép számmal lesznek megosztói. Nem hiába olyan elterjedt a facebookon ez a dolog, és a rengeteg like és az ettől hemzsagő üzenőfalak szerintem pont az ellenkezőjét bizonyítják. Szóval szerintem ebben az esetben sem csak a tartalom számít.